Noul Hyundai i30

hyundai-i30-preturi-baner

Preturi Hyundai i30


* Preturile sunt exprimate in euro si contin TVA.
* Hyundai Timisoara isi rezerva dreptul de a modifica si de a actualiza preturile, fara un anunt in prealabil.
* Preturile afisate mai sus nu includ vopsea metalizata sau perlata

 

Solicita o oferta detaliata echipei noastre de vanzari :

Consultant Vanzari : Dan Budurlean Telefon : 0749 274 334
e-Mail : dan.budurlean@tiriacauto.ro
Consultant Vanzari : Florin Sturzu Telefon0749 274 340
e-Mail : florin.sturzu@tiriacauto.ro
Consultant Vanzari : Roxana Saramet Telefon : 0749 274 339
e-Mail : roxana.enache@tiriacauto.ro
Consultant Vanzari : Alexandru Saramet Telefon : 0741 011 657
e-Mail : alexandru.saramet@tiriacauto.ro

 

Siguranta. Conectivitate. Eficienta.

Construit pentru a excela in fiecare detaliu, noul i30 ofera acum tot ceea ce este mai bun in materie de design, siguranta, conectivitate si eficienta.

Cu un pas inainte.

Noile faruri cu forma alungita, disponibile optional cu tehnologie MFR LED, precum si luminile de zi cu LED, in forma angulara, completeaza designul elegant.

Expresiv din orice unghi.

Partea laterala si spatele alcatuiesc o forma unitara, naturala si puternica. Grila frontala de mari dimensiuni, cu un design de tip 3D, confera noului i30 un aspect distinctiv, conturand personalitatea puternica.

Impresionant din orice unghi.

Pentru un efect simetric intre fata si spate, stopurile cu LED au fost proiectate in forma de V.

Design interior: confort si rafinament.

Instrumentarul de bord de 7 inchi si ecranul central de 10,25 inchi asigura o experienta dinamica la volan. Noul i30 este compatibil cu Apple CarPlay™ si Android Auto™, care vor fi disponibile wireless, incepand din vara acestui an. De asemenea, i30 ofera si incarcare wireless.

noul-i30-interior

Sistem de atentionare a conducatorului auto (DAW)

Sistemul permite monitorizarea constanta a stilului de condus, cu scopul de a detecta orice deviatie neobisnuita a directiei sau alte semne de oboseala. Cu ajutorul sistemului sunt analizate diverse semnale ale autovehiculului, precum unghiul de virare, cuplul la volan, pozitia vehiculului pe banda de rulare sau timpul de condus.

Functie de informare asupra vitezei limita (SLIF)

Functie de informare asupra vitezei limita (SLIF) Utilizeaza camera frontala si informatiile transmise de sistemul de navigatie pentru a identifica indicatoarele din trafic referitoare la viteza maxima permisa. Detaliile sunt afisate atat pe ecranul navigatiei, cat si pe instrumentarul de bord.

Sistem de monitorizare a unghiului mort (BSD)

Monitorizeaza partile laterale spate ale masinii si, in cazul in care este detectat un alt autovehicul, un semnal de alerta apare in retrovizoarele exterioare..

Sistemul de avertizare in cazul unei coliziuni frontale (FCW) & Sistemul de asistenta la coliziune frontala cu detectare pietoni (FCA)

FCW utilizeaza camera frontala pentru detectarea posibilitatii unei coliziuni, alertand conducatorul auto. FCA aplica automat o forta de franare a carei intensitate creste treptat, pentru a evita sau minimiza efectele unui astfel de accident. Optional, FCW poate include functia de detectare a pietonilor, utilizand senzorii radar din fata.

Progres si eficienta.

Noul i30 dispune de o gama diversificata de motorizari. Propulsorul mild hybrid de 48 V reduce emisiile de CO2, iar transmisia manuala inteligenta (iMT) contribuie la sporirea eficientei. Pentru cei care prefera transmisia automata, varianta cu sistem mild hybrid de 48 V este disponibila si cu transmisie automata cu dublu ambreiaj si sapte trepte.

Propulsor pe benzina.

La baza gamei se afla noul motor de 1,5 litri si 160 CP, disponibil in echiparea standard cu sistemul mild hybrid de 48 V. De asemenea, exista versiunile DPi de 1,5 litri - 110 CP si T-GDi de 1,0 litri - 120 CP (sistemul mild hybrid de 48 V, disponibil optional).

MERGI MAI DEPARTE CU INCREDERE

Sistem autonom de franare (FCA)

FCA utilizeaza o camera video frontala si functioneaza in trei faze. Prima faza este avertizarea vizuala si acustica a conducatorului auto. Cea de-a doua faza activeaza controlul franelor, in cazul in care exista pericol de coliziune. In cea de-a treia faza se realizeaza franarea la maxim pentru a evita coliziunea sau a minimiza daunele, daca aceasta nu poate fi evitata. Optional, FCA include functia de detectare a pietonilor, utilizand senzorii radar din fata.
Sistemul de avertizare in cazul unei coliziuni frontale (FCW)

FCW utilizeaza camera frontala pentru detectarea posibilitatii unei coliziuni, alertand conducatorul auto. FCA aplica automat o forta de franare a carei intensitate creste treptat, pentru a evita sau minimiza efectele unui astfel de accident.
Pilot automat inteligent cu functie Start/Stop (SCC w/ S&G)

Utilizand senzorii radar din fata, SCC cu Start/Stop pastreaza viteza sau distanta constante pana la autivehiculul din fata, prin franarea sau accelerarea automate, urmarind variatiile de viteza ale autovehicului din fata, in limita vitezei setate pe pilotul automat. In cazul in care vehiculul din fata se opreste, sistemul Start/Stop franeaza vehiculul pana la oprire si accelereaza din nou pana la viteza dorita, imediat ce drumul este liber.
Sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LKA)

Alerteaza conducatorul auto in cazul schimbarii benzii de rulare fara actionarea semnalizatoarelor. LKA avertizeaza vizual si sonor, corectand proactiv pozitia volanului, pentru a mentine autovehiculul pe mijlocul benzii de rulare.
Sistem de monitorizare a unghiului mort (BCW)

Utilizand tehnologia radar, BCW monitorizeaza partile laterale spate ale masinii si, in cazul in care este detectat un alt autovehicul, un semnal de alerta este afisat in retrovizoarele exterioare.

Comments are closed.