Hyundai i30

banner-i30

NOUL HYUNDAI i30. EXPRESIV DIN ORICE UNGHI.

Design atemporal, caracteristici avansate de conectivitate, completate de un pachet cuprinzator de tehnologii de siguranta si confort. Hyundai i30 reuseste sa depaseasca toate asteptarile.

Aspect distinctiv

Noua generatie i30 se remarca prin elementele de design specifice Hyundai.

 

Experiente dinamice

Noua gama de motorizari, suspensia spate multi-link, precum si structura rigida a caroseriei ofera experiente dinamice si eficiente la volan.

MERGI MAI DEPARTE CU RELAXARE

La interior, Hyundai i30 beneficiaza de un habitaclu elegant si spatios, completat de materiale de inalta calitate.

interior

Sistem de atentionare a conducatorului auto (DAW)

Sistemul permite monitorizarea constanta a stilului de condus, cu scopul de a detecta orice deviatie neobisnuita a directiei sau alte semne de oboseala. Cu ajutorul sistemului sunt analizate diverse semnale ale autovehiculului, precum unghiul de virare, cuplul la volan, pozitia vehiculului pe banda de rulare sau timpul de condus.

Functie de informare asupra vitezei limita (SLIF)

Functie de informare asupra vitezei limita (SLIF) Utilizeaza camera frontala si informatiile transmise de sistemul de navigatie pentru a identifica indicatoarele din trafic referitoare la viteza maxima permisa. Detaliile sunt afisate atat pe ecranul navigatiei, cat si pe instrumentarul de bord.

Sistem de monitorizare a unghiului mort (BSD)

Monitorizeaza partile laterale spate ale masinii si, in cazul in care este detectat un alt autovehicul, un semnal de alerta apare in retrovizoarele exterioare..

Sistemul de avertizare in cazul unei coliziuni frontale (FCW) & Sistemul de asistenta la coliziune frontala cu detectare pietoni (FCA)

FCW utilizeaza camera frontala pentru detectarea posibilitatii unei coliziuni, alertand conducatorul auto. FCA aplica automat o forta de franare a carei intensitate creste treptat, pentru a evita sau minimiza efectele unui astfel de accident. Optional, FCW poate include functia de detectare a pietonilor, utilizand senzorii radar din fata.

UN PAS INAINTE SPRE O NOUA EXPERIENTA DE CONDUS

Pentru a spori eficienta, i30 dispune de o gama variata de propulsoare.

MERGI MAI DEPARTE CU INCREDERE

Sistem autonom de franare (FCA)

FCA utilizeaza o camera video frontala si functioneaza in trei faze. Prima faza este avertizarea vizuala si acustica a conducatorului auto. Cea de-a doua faza activeaza controlul franelor, in cazul in care exista pericol de coliziune. In cea de-a treia faza se realizeaza franarea la maxim pentru a evita coliziunea sau a minimiza daunele, daca aceasta nu poate fi evitata. Optional, FCA include functia de detectare a pietonilor, utilizand senzorii radar din fata.
Sistemul de avertizare in cazul unei coliziuni frontale (FCW)

FCW utilizeaza camera frontala pentru detectarea posibilitatii unei coliziuni, alertand conducatorul auto. FCA aplica automat o forta de franare a carei intensitate creste treptat, pentru a evita sau minimiza efectele unui astfel de accident.
Pilot automat inteligent cu functie Start/Stop (SCC w/ S&G)

Utilizand senzorii radar din fata, SCC cu Start/Stop pastreaza viteza sau distanta constante pana la autivehiculul din fata, prin franarea sau accelerarea automate, urmarind variatiile de viteza ale autovehicului din fata, in limita vitezei setate pe pilotul automat. In cazul in care vehiculul din fata se opreste, sistemul Start/Stop franeaza vehiculul pana la oprire si accelereaza din nou pana la viteza dorita, imediat ce drumul este liber.
Sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LKA)

Alerteaza conducatorul auto in cazul schimbarii benzii de rulare fara actionarea semnalizatoarelor. LKA avertizeaza vizual si sonor, corectand proactiv pozitia volanului, pentru a mentine autovehiculul pe mijlocul benzii de rulare.
Sistem de monitorizare a unghiului mort (BCW)

Utilizand tehnologia radar, BCW monitorizeaza partile laterale spate ale masinii si, in cazul in care este detectat un alt autovehicul, un semnal de alerta este afisat in retrovizoarele exterioare.

Comments are closed.