Noul Hyundai Santa Fe

baner-santafe-new

Preturi Hyundai Santa Fe


* Preturile sunt exprimate in euro si contin TVA.
* Hyundai Timisoara isi rezerva dreptul de a modifica si de a actualiza preturile, fara un anunt in prealabil.
* Preturile afisate mai sus nu includ vopsea metalizata sau perlata

 

Solicita o oferta detaliata echipei noastre de vanzari :

Consultant Vanzari : Dan Budurlean Telefon : 0749 274 334
e-Mail : dan.budurlean@tiriacauto.ro
Consultant Vanzari : Florin Sturzu Telefon0749 274 340
e-Mail : florin.sturzu@tiriacauto.ro
Consultant Vanzari : Roxana Saramet Telefon : 0749 274 339
e-Mail : roxana.enache@tiriacauto.ro
Consultant Vanzari : Alexandru Saramet Telefon : 0741 011 657
e-Mail : alexandru.saramet@tiriacauto.ro

 

NOUL HYUNDAI SANTA FE
Impunator. Expresiv. Puternic.

Santa Fe ofera acum dimensiuni mai mari, confort sporit si tehnologii de siguranta revolutionare. Cel mai longeviv model de clasa SUV al companiei prezinta un exterior impunator si expresiv. Interiorul se remarca prin confortul oferit si prin calitatea materialelor utilizate.

 

Aspect nou rafinat.

Liniile indraznete, care se intind de o parte si de cealalta a caroseriei, confera modelului un aspect robust, dar rafinat.

 

Motorizari electrificate.

Emisii reduse, putere mai mare. Santa Fe este disponibil pentru prima data in versiunea hybrid, care contribuie la sporirea eficientei, dar si a performantelor.

 

Caracteristici revolutionare de siguranta.

Noul Santa Fe integreaza acum cele mai recente tehnologii pentru siguranta si sisteme avansate de asistenta a conducatorului auto.

20 de ani de Santa Fe – povestea
unui simbol.

Popularul model, prezentat pentru prima data publicului in anul 2000, este cel mai longeviv autovehicul al gamei de pe piata europeana. Acum, sarbatorim cea de-a 20-a aniversare a celui mai popular model al gamei Hyundai, un simbol in continua dezvoltare in ceea ce priveste designul, caracteristicile pentru siguranta si tehnologiile utilizate. Te invitam sa descoperi alaturi de noi cum a evoluat primul nostru SUV de-a lungul anilor.

Prima generatie
2000 – 2006.

Prima generatie prezenta un design robust, dar rafinat, dimensiuni generoase si un habitaclu spatios. Printre caracteristicile de confort se numarau: aerul conditionat, CD player-ul, geamurile actionate electric, oglinzile si plafonul panoramic. In anul 2003, modelul a fost actualizat cu un motor mai puternic si cu un sistem computerizat de tractiune integrala.

Cea de-a doua generatie
2006 - 2012.

In comparatie cu modelul anterior, cea de-a doua generatie Santa Fe oferea o gama extinsa de motorizari, mai multa putere, mai mult spatiu, sisteme actualizate de siguranta, dar si manevrabilitate sporita.

Cea de-a treia generatie
2012 – 2018.

Noul model avea la baza conceptul de design Hyundai „Storm Edge”, care se remarca prin linii rafinate, respectiv suprafete indraznete si voluminoase. Disponibil atat in versiunea cu 5 locuri, cat si cu 7, cea de-a treia generatie Santa Fe a beneficiat de o platforma actualizata.

Cea de-a patra generatie
2018 - prezent.

Avand la baza succesul generatiilor anterioare, Hyundai a introdus cea de-a patra generatie in anul 2018. Designul modelului atrage prin grila de tip cascada, de mari dimensiuni, incadrata de faruri, proiectoarele si luminile de zi cu aspect futurist. Silueta armonioasa este accentuata de linia simpla si eleganta a plafonului, care continua fluid de la faruri pana la lampile din spate.

Descopera noul Santa Fe.

O declaratie de stil.

Impunator. Expresiv. Puternic. Designul exterior complet redesenat reprezinta o declaratie de stil in segmentul SUV.

Proportii aerodinamice.

Exteriorul este dominat de grila frontala de mari dimensiuni care incorporeaza luminile de zi (DRL), ca parte a noii abordari de design „Integrated Architecture’’. In plus, luminile de zi in forma literei „T” completeaza designul robust si contribuie la aspectul remarcabil.

proportii-aerodinamice
aspect-armonios

Aspect general armonios.

In partea posterioara, bara de protectie a fost modificata pentru a obtine un aspect general armonios. Dimensiunile generoase sunt accentuate de grafica orizontala a stopurilor unite printr-o banda reflectorizanta de culoare rosie.

 

 

Personalitate puternica.

Elementele geometrice de tip 3D, care definesc grila, genereaza un efect stereoscopic, accentuand personalitatea puternica a modelului.

 

grila
previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

Eleganta si functionalitate.

Bun venit la bordul noului Santa Fe! Mai mult confort, spatiu extins si o arhitectura interioara ergonomica.

 

Consola centrala.

Consola centrala a fost reproiectata pentru o experienta de condus intuitiva.

Instrumentar de bord.

Noul instrumentar de bord de 12,3 inchi ofera informatii importante despre modul de condus.

instrumentar-bord
ecran

Ecran de 10,25 inchi.

Sistemul de infotainment dispune acum de un ecran de 10,25 inchi.

Tehnologie shift-by-wire.

In habitaclu, consola centrala a fost reproiectata, utilizand tehnologia shift-by-wire.

shift
santa-fe-left
santa-fe-right
santa-fe-right2
santa-fe-left1

Experiente dinamice.

Santa Fe dispune de cele mai noi tehnologii si functii avansate de conectivitate.

Incarcare wireless.

Sistemul de incarcare wireless, disponibil in consola centrala, permite acum incarcarea mai rapida cu pana la 15 W.

incarcare-wireless
functii-wireless

Functii disponibile wireless.

Cu ajutorul Apple CarPlay si Android Auto, disponibile acum wireless, functiile smartphone-urilor cu sistem de operare iOS sau Android pot fi afisate pe ecranul autovehiculului.

Aplicatia Bluelink.

Permite localizarea/ blocarea/ deblocarea de la distanta, dar si verificarea nivelului de combustibil.

blue-link
santa-fe-left2
santa-fe-right3

Noua linie de propulsie electrica.

Santa Fe este primul model Hyundai din Europa care foloseste noul sistem de propulsie „Smartstream”, in versiunea hybrid.

Tractiune integrala HTRAC™.

Sistemul de tractiune integrala HTRAC controleaza distributia cuplului si a puterii de franare diferit pe cele doua punti, in functie de necesitate. Sistemul ofera suport conducatorului auto indiferent de conditiile meteo.

 

Selectorul Terrain Mode.

Selectorul Terrain Mode, amplasat in consola centrala, permite o comutare rapida intre modurile de condus, optimizand performantele si setarile HTRAC.

O noua platforma.

 

Santa Fe a fost construit avand la baza cea de-a treia generatie a platformei producatorului, care ofera o mai mare flexibilitate pentru siguranta, eficienta si performantele autovehiculelor.

htrac
propulsie-hybrid

Sistem de propulsie Smartstream hybrid.

Combinatia intre motorul turbo pe benzina si propulsorul electric contribuie la sporirea eficientei.

motor-hybrid

1,6 T-GDi turbo hybrid.

Versiunea hybrid - care are la baza noul motor „Smartstream” T-GDi de 1,6 l si un propulsor electric de 44,2 kW, alimentat cu o baterie litiu-ion polimer de 1,49 kWh - ofera 230 CP si cuplu de 350 Nm, fiind disponibila cu tractiune 4x2 sau 4x4.

motor-diesel

2,2 Smartstream diesel.

Propulsorul cu patru cilindri „Smartstream” diesel de 2,2 l ofera o putere de 202 CP si un cuplu de 446 Nm, fiind disponibil cu tractiune 4x2 sau 4x4. Comparativ cu generatia anterioara, noul bloc motor are in compozitie aliaj din aluminiu, care contribuie la reducerea considerabila a greutatii cu 19,5 kg. Mai mult, motorul a fost echipat cu un nou sistem de injectie de 2.200 bar (comparativ cu sistemul de injectie de 2.000 bar de pe motorul anterior), sporind performantele generale.

green-cluster
right-green-cluster

Protejeaza-i pe cei dragi.

Pachetul Hyundai SmartSense, disponibil pentru noul Santa Fe, integreaza cele mai recente sisteme pentru siguranta ta si a celor dragi.

 

smart-cruise
smart-cruise-right

Sistem de asistenta pentru condusul pe
autostrada (HAD).

Santa Fe este echipat in premiera cu sistemul de asistenta pentru condusul pe autostrada (HDA). Functia combina sistemul de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LFA) cu pilotul automat inteligent, utilizand senzori si date de navigatie, pentru a asigura functionarea in conditii optime, precum si pentru a ajusta automat viteza.

Sistemul de avertizare pentru evitarea unei coliziuni la deplasarea in marsarier
Cu ajutorul senzorilor radar, sistemul RCCA detecteaza vehiculele aflate in trafic in spate, atunci cand autovehiculul este manevrat pentru iesirea din spatii de parcare cu vizibilitate redusa, avertizand conducatorul auto prin semnale sonore si vizuale. Utilizand senzorii laterali spate, sistemul scaneaza 180 de grade zona din spatele vehiculului.
Sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LKA)
Sistemul avertizeaza vizual si sonor la miscari nesigure la o viteza de peste 60km/h, corectand proactiv pozitia volanului, pentru a mentine autovehiculul pe banda de rulare.
Sistem de monitorizare a unghiului mort (BCA)
Utilizand tehnologia radar, BCA impreuna cu sistemul de asistenta la schimbarea benzii de rulare monitorizeaza zonele laterale spate ale masinii si, in cazul in care la o incercare de schimbare a benzii este detectat un alt autovehicul, un semnal de alerta este afisat in retrovizoarele exterioare.
Sistem de asistenta la coliziune frontala (FCA) in oras si interurban
Este un sistem avansat de siguranta activa care alerteaza conducatorul auto in caz de urgenta si franeaza autonom daca este necesar. Cu ajutorul senzorilor radar si al camerei frontale, sistemul de asistenta la coliziune frontala (FCA) cu detectare pietoni avertizeaza vizual si acustic conducatorul auto, aplicand automat o forta de franare a carei intensitate creste treptat, pentru a evita riscul unui accident sau pentru a reduce daunele atunci cand o coliziune este inevitabila.
Pilot automat inteligent cu functie Start/Stop (SCC w/ S&G)
Utilizand senzorii radar din fata, SCC cu Start/Stop pastreaza viteza sau distanta constante pana la autivehiculul din fata, prin franarea sau accelerarea automate, urmarind variatiile de viteza ale autovehicului din fata, in limita vitezei setate pe pilotul automat. In cazul in care vehiculul din fata se opreste, sistemul Start/Stop franeaza vehiculul pana la oprire si accelereaza din nou pana la viteza dorita, imediat ce drumul este liber. Daca vehiculul se opreste mai mult de 3 secunde, conducatorul auto trebuie sa reactiveze sistemul de la comenzile de pe volan sau prin apasarea scurta a pedalei de acceleratie. Sistemul functioneaza la viteze cuprinse intre 0 si 180 km/h.

Comments are closed.