i30 Fastback N Performance

banner-i30-fastback

Personalitate
si dinamism.

Plafonul elegant, plonjant catre spate, capota lunga si profilul robust, cu pasaje de roata mari, definesc aspectul dinamic al acestui coupe sportiv. Partea laterala se remarca prin jantele de 18 si 19 inchi specifice modelelor N si prin pragurile negre, decupate adanc.

fastN-back
N-logo

Design elegant

i30 Fastback N este primul model sportiv in cinci usi din segmentul C.
Personalitatea si sportivitatea autovehiculului sunt accentuate de: bara fata preluata de la modelul i30 N in cinci usi, spoilerul spate cu ornament negru lucios, bara de protectie spate, care include lampa de ceata spate triunghiulara, jante din aliaj usor si praguri tip N.

side
face-N-fast

Sportivitate
si expresivitate.

In partea frontala, grila si bara de protectie, elemente distinctive ale gamei N, confera un aspect dinamic. Sigla „N” simbolizeaza traseul sinuos al unui circuit de curse, unde i30 Fastback N atinge niveluri maxime de tractiune si precizie.

scaune

INTERIOR PERSONALIZAT

Interiorul a fost conceput pentru a oferi maximum de confort. Conducatorul auto are posibilitatea de a ramane mereu conectat, datorita comenzilor bine pozitionate si a scaunelor sport. Volanul, schimbatorul de viteze si scaunele au fost personalizate cu insertii de culoare rosie.

schimbator
volan

Tractiune de tip N si control electronic al stabilitatii

Cele doua functii avansate intervin atunci cand este
necesar si pot fi dezactivate pentru o experienta
sportiva mai intensa.

 

Diferentialul "N Corner carving"

Diferentialul imbunatateste aderenta,
amplificand tractiunea vehiculului
si viteza in viraje.

Asistenta la coliziune frontala (FCA)

Cu ajutorul senzorilor radar si al camerei frontale, FCA actioneaza in trei etape. Initial, sistemul avertizeaza vizual si acustic conducatorul auto, aplicand automat o forta de franare a carei intensitate creste treptat, pentru a evita riscul unui accident sau pentru a reduce daunele atunci cand o coliziune este inevitabila.

Sistem de navigatie

Sistemul multimedia include functiile Apple CarPlay™ si Android Auto™, pentru redare audio sau direct de pe smartphone, precum si incarcarea wireless a telefonului.

PACHETUL DE PERFORMANTA DE LA I30 FASTBACK N

PUTERE MOTOR 275 CP

i30 N este propulsat de motorul turbo de 2.0 litri care ofera o putere de 275 CP prin pachetul "Performance".

SIDE FAST
cuplu

Tractiune N si control electronic al stabilitatii

Modelul are tractiune fata si transmisie manuala in sase trepte. Garda la sol micsorata si suspensia rigidizata si controlata electronic conduc la reducerea ruliului, contribuind astfel la imbunatatirea manevrabilitatii si stabilitatii in viraje. Conducatorul auto are posibilitatea de a regla amortizoarele - de la setarea pentru deplasarile confortabile de zi cu zi, pana la setarea pentru pista de curse. i30 N a fost conceput, din punct de vedere aerodinamic, sa reduca portanta, mentinand o aderenta ferma, pentru o tractiune maxima. Diferentialul "N Corner Carving" contribuie la imbunatatirea aderentei, transmitand optim puterea catre fiecare roata. Pentru pasionati, controlul electronic al stabilitatii (ESC) poate fi total decuplat.

Diferentialul "N Corner Carving"

Diferentialul "N Corner Carving" contribuie la imbunatatirea aderentei, transmitand optim puterea catre fiecare roata.

Sistem variabil de supape de evacuare

In functie de modul de conducere, pot fi selectate diferite moduri ale sunetelor evacuarii. Sunetul difera in functie de deschiderea valvei variabile.


Sistemul "N Grin Control" Prin intermediul sistemului "N Grin Control" sunt disponibile cinci moduri de condus: Eco, Normal, Sport, N si N Custom, care au rolul de a schimba comportamentul autovehiculului, ajustand parametrii motorului, amortizoarele, controlul electronic al stabilitatii (ESC), diferentialul "N Corner Carving", sunetul, directia si sincronizarea turatiilor. In modul N Custom, conducatorul auto poate opta pentru setarile Eco, Normal, Sport si Sport+. Puntea fata "N Power" a modelului i30 N beneficiaza de o rigiditate laterala marita, precum si de o greutate redusa comparativ cu versiunea in cinci usi. "N Power Sense" transmite un raspuns rapid si precis catre conducatorul auto, contribuind la imbunatatirea aderentei si transferul eficient al puterii motorului.


Sistemul "N Grin Control" Prin intermediul sistemului "N Grin Control" sunt disponibile cinci moduri de condus: Eco, Normal, Sport, N si N Custom, care au rolul de a schimba comportamentul autovehiculului, ajustand parametrii motorului, amortizoarele, controlul electronic al stabilitatii (ESC), diferentialul "N Corner Carving", sunetul, directia si sincronizarea turatiilor. In modul N Custom, conducatorul auto poate opta pentru setarile Eco, Normal, Sport si Sport+. Puntea fata "N Power" a modelului i30 N beneficiaza de o rigiditate laterala marita, precum si de o greutate redusa comparativ cu versiunea in cinci usi. "N Power Sense" transmite un raspuns rapid si precis catre conducatorul auto, contribuind la imbunatatirea aderentei si transferul eficient al puterii motorului.


Sistemul "N Grin Control" Prin intermediul sistemului "N Grin Control" sunt disponibile cinci moduri de condus: Eco, Normal, Sport, N si N Custom, care au rolul de a schimba comportamentul autovehiculului, ajustand parametrii motorului, amortizoarele, controlul electronic al stabilitatii (ESC), diferentialul "N Corner Carving", sunetul, directia si sincronizarea turatiilor. In modul N Custom, conducatorul auto poate opta pentru setarile Eco, Normal, Sport si Sport+. Puntea fata "N Power" a modelului i30 N beneficiaza de o rigiditate laterala marita, precum si de o greutate redusa comparativ cu versiunea in cinci usi. "N Power Sense" transmite un raspuns rapid si precis catre conducatorul auto, contribuind la imbunatatirea aderentei si transferul eficient al puterii motorului.


Sistemul "N Grin Control" Prin intermediul sistemului "N Grin Control" sunt disponibile cinci moduri de condus: Eco, Normal, Sport, N si N Custom, care au rolul de a schimba comportamentul autovehiculului, ajustand parametrii motorului, amortizoarele, controlul electronic al stabilitatii (ESC), diferentialul "N Corner Carving", sunetul, directia si sincronizarea turatiilor. In modul N Custom, conducatorul auto poate opta pentru setarile Eco, Normal, Sport si Sport+. Puntea fata "N Power" a modelului i30 N beneficiaza de o rigiditate laterala marita, precum si de o greutate redusa comparativ cu versiunea in cinci usi. "N Power Sense" transmite un raspuns rapid si precis catre conducatorul auto, contribuind la imbunatatirea aderentei si transferul eficient al puterii motorului.


Sistemul "N Grin Control" Prin intermediul sistemului "N Grin Control" sunt disponibile cinci moduri de condus: Eco, Normal, Sport, N si N Custom, care au rolul de a schimba comportamentul autovehiculului, ajustand parametrii motorului, amortizoarele, controlul electronic al stabilitatii (ESC), diferentialul "N Corner Carving", sunetul, directia si sincronizarea turatiilor. In modul N Custom, conducatorul auto poate opta pentru setarile Eco, Normal, Sport si Sport+. Puntea fata "N Power" a modelului i30 N beneficiaza de o rigiditate laterala marita, precum si de o greutate redusa comparativ cu versiunea in cinci usi. "N Power Sense" transmite un raspuns rapid si precis catre conducatorul auto, contribuind la imbunatatirea aderentei si transferul eficient al puterii motorului.

Control demarare

Sistemul de control al demararii ofera tractiune maxima pentru o demarare rapida. Reduce patinarea rotilor in momentul accelerarii bruste, controleaza autovehiculul, asigurand un demaraj de raliu.

Sincronizarea turatiilor

Actioneaza butonul de pe volan pentru o schimbare rapida si lina intr-o treapta inferioara, asigurand o mai buna manevrabilitate a masinii pe circuit sau in rampa.

Comments are closed.